آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

آنچه دراولین پاتوق فیلم انجمن سینمای جوان تنگستان در سال ۹۵ گذشت



اولین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان تنگستان در سال ۹۵ روز گذشته ساعت۱۶ با اکران فیلم کوتاه “با هم”در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان ، در این پاتوق فیلم دوستانه علاوه بر تنی چند از اعضای انجمن سینمای جوان ،علاقه مندان به هنر فیلم وسینما نیز حضور داشتند.

در ابتدای این  مراسم عبدالرضا احمدی سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان بیوگرافی مختصری از فیلم ،کارگردان و عناوین کسب شده در جشنواره های مختلف توسط این فیلم را برای حضار بیان نمود.سپس فیلم کوتاه “باهم”به کارگردانی مشترک فرخ حنیفه نژاد ومریم فتحی فر در مدت زمان ۲۰ دقیقه به نمایش در آمد.

این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری زن با بازی خاطره ندری از بیست وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره ساوالان در همان سال شده است.

پس از پایان پخش فیلم،” حسام جمالی” بازیگر ،نویسنده و مدرس جوان و با استعداد انجمن های هنرهای نمایشی و سینمای جوان تنگستان پیرامون این فیلم وحول محور داستان وشخصیت پردازی در این اثر با حضار به بحث وتبادل نظر پرداخت.

در بخش پایانی پاتوق فیلم این هفته ، گواهینامه پایان دوره به هنرجویان فارغ التحصیل دوره تکدرس عکاسی در سال۹۴ با حضور احمدی سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان،جمالی نویسنده ومدرس تنگستانی و فاطمه گلچمن و امینه شمس العلما از فیلمسازان وعکاسان وهنرمندان شهرستان به هنرجویان اهداء گردید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر