آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

شب شعر فجر انقلاب در اهرم برگزار شد



در هشتمین شب از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی و به همین مناسبت ،شب شعر” فجر انقلاب ” شب گذشته در اهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این مراسم که به همت انجمن شعر و ادب اهرم و کانون بسیج هنرمندان تنگستان و در پلاتو شماره دو مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد، ابتدا عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به حاضرین ، استفاده از زبان فرهنگ و ادب در جهت معرفی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی به نسل جوان را بسیار تاثیر گذار دانست و از همکاری و همراهی سپاه امام علی (ع) و بسیج هنرمندان تنگستان در برگزاری این شب شعر تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه سرهنگ ملاکی فرمانده سپاه امام علی تنگستان قطعه شعری را قرائت نمود و سپس دیگر شاعران شرکت کننده در این مراسم اشعار خود را قرائت کردند.
خاتون ماحوزی ، محسن محمدزاده ، اشرف ماندگار، نجمه کردگار، اسماعیل زنده بودی ، بحرینی ،مفتاحی، کاظم فرشچی ،راحیل شکوه شاعرانی بودند که با موضوع انقلاب اسلامی اشعار خود را قرائت نمودند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر