آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نشست برگزاری جشنواره فیلم رشد در اهرم برگزار شد



نشست برگزاری جشنواره فیلم رشد روز گذشته در اهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در راستای هماهنگی جهت برگزاری جشنواره فیلم رشد در شهر اهرم روز گذشته نشستی با حضور عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان ، حسین پولادیان رئیس آموزش و پرورش این شهرستان ، عبدالرضا امانی فر مسئول تکنولوژی آموزشی و صمصامی مسئول واحد تولید محتوی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دفتر رئیس ارشاد تنگستان برگزار شد.
در این نشست حسین پولادیان ضمن تشریح روند و چگونگی برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان و شهرستان ، ابراز امیدواری نمود که با توجه به پتانسیل های موجود ، شهرستان تنگستان میزبان خوبی برای این جشنواره باشد.
عبدالرضا امانی فر عبدالرضا امانی فر مسئول تکنولوژی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست گفت : این جشنواره از ۴ الی ۷ بهمن ماه و به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد و حضور دانش آموزان شهرستان و برگزاری مباحث کوتاه آموزشی بعد از اکران هر فیلم می تواند دانش آموزان علاقمند و مستعد را به سمت هنر فیلمسازی بکشاند.
عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این جشنواره در شهرستان ، آمادگی این اداره را در جهت هرگونه همکاری با دبیرخانه جشنواره اعلام نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر