آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نشست کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارکه فجر تنگستان برگزار شد



نشست کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارکه فجر تنگستان صبح امروز با حضور اعضا این کمیته در ارشاد تنگستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در ابتدای این جلسه عباس جاودانی رئیس این اداره ضمن بیان خیرمقدم و خوش آمد خود به حاضرین ، توضیح مختصری در مورد شرح وظایف کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر را ارائه داد و گفت : کمیته فرهنگی یکی از کمیته های شاخص این ستاد است و با برنامه ریزی و تصمیم گیری های مناسب می توان برنامه های فرهنگی خوب و فاخری را که در شان انقلاب باشد ،در ایام دهه فجر در سطح شهرستان اجرا نماییم. . وی اجرای ۳۰ شب نمایش در بهمن ماه و نمایشگاه فرهنگی هنری هنرمندان شهرستان را از جمله برنامه های این اداره در طول ایام دهه فجر عنوان نمود.
در ادامه عبدالله کردگار شهردار اهرم و دیگر عضو این ستاد نیز با اشاره به جایگاه این کمیته و اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با این ایام ، افزود : در طول ایام دهه مبارکه فجر باید فضای شهر را مهیای این ایام کنیم و شور و نشاط مردم با استفاده از گروه های هنری خوب شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.
حجت الاسلام بحرینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان نیز در ادامه با اشاره به جایگاه خاص و متمایز این شهرستان ، برنامه های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه نمود.
اسفندیار زنده بودی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش تنگستان نیز برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب در صف صبحگاه مدارس و غبار روبی گلزار شهدا توسط دانش آموزان را از جمله برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر ذکر کرد .
حامدی نماینده ناحیه مقاومت سپاه امام علی (ع) تنگستان هم در ادامه این نشست به ذکر برنامه های سپاه و بسیج در این ایام پرداخت. پخش آهنگ های انقلابی در طول این ایام ،رژه ماشینی در روز ۱۲ بهمن ، مسابقه تیر اندازی بین کارکنان را از جمله برنامه های سپاه امام علی تنگستان عنوان نمود.
علی امیرنژاد رئیس هلال احمر تنگستان هم با اشاره به اهمیت شور و نشاط با اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس و سطح شهر ، خواستار برنامه ریزی های مناسب جهت این امر شد.
کاظم فرشچی نماینده ستاد نماز جمعه اهرم هم در پایان این نشست برنامه های پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه کرده و گفت : هماهنگی همه دستگاه ها و ادارات در جهت اجرای مطلوب مراسمات دهه مبارکه فجر ضروری می باشد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر