آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

فیلم کوتاه “شارژ”به بخش پایانی جشنواره پاسارگاد راه یافت



پوستر جشنواره 1پاسارگاد

فیلم کوتاه “شارژ” ساخته محمد علی برزگر تهیه شده در انجمن سینمای جوان تنگستان به بخش پایانی جشنواره پاسارگاد راه یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، با اعلام دبیرخانه اولین جشنواره فیلم ۱۸۰ثانیه ای بانک پاسارگاد،ازمجموع ۵۰۰ ایده و ۱۸۹۴ اثر ارسالی و پس از انجام مراحل داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره پاسارگاد،تعداد ۳۰۰ اثر و ۵۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند که فیلم کوتاه داستانی “شارژ”ساخته محمد علی برزگر ازفیلمسازان انجمن سینمای جوان تنگستان نیزاز آن جمله بود.
بنا به گفته احمدی سرپرست انجمن سینمای جوانان تنگستان،مدت زمان این فیلم۲دقیقه بوده و تهیه کننده این اثرنیز انجمن سینمای جوانان تنگستان می باشد،نورپردازی این آثر را کیوان آذرشب دیگر هنرمند دفتر تنگستان برعهده داشته است.
وی ادامه داد: با توجه به سطح بسیار خوب آثار ارسالی و طبق موافقت مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، قرار بر این شد که علاوه بر آثار و ایده‌های منتخب، به تعدادی از آثار و ایده‌های برجسته نیز هدایایی اهدا شود.
ارسال این تعداد اثر و ایده به دبیرخانه این جشنواره که اولین دوره خود را برگزار می‌کند، نشان از استقبال کم‌نظیر هنرمندان و علاقمندان دارد.
گفتنی است این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در ۳ بخش اصلی حفظ محیط‌ زیست و منابع ‌‌ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد برگزار شده است.
احمدی افزود: طبق اعلام قبلی دبیرخانه این جشنواره، مراسم اختتامیه این جشنواره و اکران فیلم‌های برگزیده ۲۶دی ماه در محل سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر