آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جشنواره ” ۳۰ شب با تئاتر تنگستان ” در اهرم برگزار می شود



تئاتر
همزمان با آغاز ماه بهمن جشنواره ” ۳۰ شب با تئاتر تنگستان ” در اهرم برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، بر اساس اطلاعیه انجمن هنرهای نمایشی اهرم، بناست از ۱ بهمن ماه تا ۱اسفندماه بمدت ۳۰ شب، ۴ اثر نمایشی تهیه شده در این انجمن ۳۰ شب به روی صحنه روند.
متن اطلاعیه این انجمن به این شرح است :
بانام و یاد خداوند هنرآفرین
به اطلاع شهروندان محترم و تمامی دوستداران هنر تئاتر می رسانیم از آنجا که با توجه به برخی از مشکلات و کمبودهای مالی، امسال فرصت یارنشد تا میزبان حضور گرم شما در نهمین جشنواره استانی تئاترطنزتنگستان باشیم ، برآن شدیم تا در راستای رسالت خود در جهت بسط و توسعه نشاط اجتماعی و نیز گسترش اجراهای عمومی تئاتر و در راستای شعار “تئاتر برای مردم ” ، جشنواره شهرستانی ۳۰ شب با تئاتر را برگزار کنیم و فضایی شورآفرین و تئاتری را برای شما عزیزان هنردوست فراهم نماییم .
در همین راستا ۴ اثر نمایشی توسط کارگردانان این انجمن تهیه و تولید گردیده که از اول بهمن ماه به مدت ۳۰ شب در مجتمع فرهنگی هنری اهرم به روی صحنه خواهند رفت.
امیدواریم شما همراهان همیشگی با حمایت از این حرکت عظیم فرهنگی هنری، به مانند همیشه یار و یاور ما باشید

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر