آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

دوره عکاسی دیجیتال درانجمن سینمای جوان تنگستان پایان یافت



دوره آموزش عکاسی دیجیتال وفتوشاب(مقدماتی) پس از دو ماه در دفتر انجمن سینمای جوان تنگستان به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و به نقل از عبدالرضا احمدی سرپرست انجمن سینمای جوان این شهرستان،این دوره آموزشی که دوره تکدرس مشاغل سینمایی نیز عنوان می شود، با ۱۰هنرجوی عکاس علاقه مند متشکل از ۵ نفر خانم و ۵ نفر آقا ، از شهریور ماه و با تدریس علی اصغر نصوری مدرس و عکاس جوان و پر افتخار بوشهری کار خود را آغاز نمود.
احمدی افزود :برگزاری اردوی عکاسی قبل از برگزاری آزمون نهایی در سطح استان ، عکاسی از بافت قدیم بوشهر و ساحل زیبای آن از جمله برنامه های از پیش تعیین شده این دوره بود که انجام گرفت.
وی در مورد نحوه آزمون این دوره نیز گفت : آزمون کتبی این دوره شامل ۳۴سئوال تستی و تشریحی و آزمون عملی آن ( که تحویل پروژه های از پیش تعیین شده به استاد بود ) هفته گذشته در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.
بنا به گفته احمدی،یکی دیگر از بخش های مهم این دوره،برگزاری نمایشگاه عکسی از نمونه کارهای تایید شده هنرجویان این دوره آموزشی است که به زودی و پس از هماهنگی های لازم با مدرس این دوره، درماه های آینده برگزار خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر