آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری همایش بیداری اسلامی در وصیت نامه امام خمینی (ره)



برگزاری همایش بیداری اسلامی در وصیت نامه امام خمینی (ره) 

 

در آستانه فرا رسیدن  سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) همایش بیداری اسلامی در وصیت نامه حضرت امام (ره) روز گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،در این مراسم که به همت این اداره ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و تعدادی دیگر از نهادها و ادارات این شهرستان و در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد،ابتدا حجت الاسلام و المسلمین راستگو امام جمعه این شهر حضرت امام خمینی را اسطوره ای از مقاومت و جهاد اسلامی خواند که با وجود گذشت ۲۳ سال از هجرانش، راه و سیره ایشان روز به روز پر رنگ تردر دل ملت های مظلوم جهان تجلی پیدا می کند.

زارع  فرماندار تنگستان  هم در سخنان خود با شرح کوتاهی از وصیت نامه حضرت امام پیش بینی های ایشان را د رمورد جنبش های اسلامی تحقق یافته ارزیابی نمود و بر مطالعه هر چه بیشتر این وصیت نامه  سیاسی- الهی تاکید کرد.

بعد از صحبت های فرماندار تنگستان ،دکتر مومنین معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور و پزشک معالج حضرت امام خمینی (ره) با ذکر خاطراتی از ایشان،بیداری اسلامی را جنبشی تاریخی خواند که از زمان  پیامبر (ص)  و امامان معصوم (ع) شکل گرفته و در طول تاریخ با بزرگانی چون امام خمینی (ره) ادامه پیدا نموده است.وی اعلام رهبری حضرت آیت الله خامنه ای درست پس از عروج ملکوتی حضرت امام (ره) را مرهمی بر زخمهای ملت سوگوار ایران اسلامی دانست .

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از برگزار کنندگان مراسم تجلیل به عمل آمد.  

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر