آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

تولید فیلم کوتاه “یک لیوان کافیه” درسینمای جوان تنگستان



 

فیلم کوتاه داستانی” یک لیوان کافیه ” توسط سینمای جوان تنگستان تولید وآماده نمایش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و به نقل ازعبدالرضا احمدی سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان ،  فیلم کوتاه داستانی ” یک لیوان کافیه ” با هدف ترویج فرهنگ ارزش های معنوی و دینی و با موضوع نماز و اهمیت صرفه جویی درمصرف آب تولید شده است.

احمدی افزود :  کارگردانی و تصویربرداری این فیلم کوتاه داستانی را محمد علی برزگر برعهده داشته است و زمان این داستانی کوتاه یک دقیقه و چهل ثانیه می باشد.

به گفته وی ، محمد علی برزگر ازفیلمسازان و اعضای اصلی سینمای جوان تنگستان است که این فیلم دوازدهمین اثر وی محسوب می گردد.

احمدی عنوان نمود :  از دیگر عوامل این فیلم می توان به نویسنده این اثر ، حسین اسکندری و صدابردار این فیلم داستانی کوتاه ،جمیل رزمی و تدوین آن بصورت مشترک توسط علی سلیمی و محمد علی برزگراشاره نمود . همچنین  محل تصویربرداری این اثر کوتاه دردبیرستان شهید مصطفی خمینی بوشهربوده است.

سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان در پایان گفت : این فیلم داستانی توانسته است در سومین اجلاس استانی نماز بوشهر که در آذرماه امسال و با موضوع نماز و فضای مجازی برگزارشده بود، از میان ۶۰۰ اثرارسالی ودرمیان ۶۵ اثر منتخب، عنوان برترین های بخش فیلم این اجلاس را به خود اختصاص داده ومورد تجلیل قرار گیرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر