آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم برگزار شد



نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم این هفته با موضوع “عروض و اوزان شعری” برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم شامگاه امشب با موضوع وزن و قافیه با حضور اعضا این انجمن در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

 در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا راحیل شکوه مسئول شعر و ادب اهرم به حاضرین خوش آمد گفت و سپس در مورد برنامه های آتی این انجمن دقایقی را به صحبت پرداخت.

در ادامه نخستین غزل دیوان خواجه حافظ شیرازی ( الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها)  قرائت و سپس مورد تحلیل و تفسیر حاضرین و اعضاء انجمن قرار گرفت.

 در بخش اصلی این جلسه ادبی ،در مورد علم عروض و موازین تعیین وزن اشعار، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در ادامه تن از اعضای حاضر در این نشست شامل راحیل شکوه، مهدیه خلیفه، باقر مزارعی، سیدمحمو موسوی، مرضیه خالدی و یوسف بهزادی با شعر خوانی و داستان خوانی این جلسه  را به پایان بردند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر