آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری مسابقه نقاشی و طراحی به مناسبت روز عفاف و حجاب در اهرم



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت بیستم تیرماه روز عفاف و حجاب مسابقه نقاشی و طراحی با موضوع عفاف و حجاب در شهر اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: این مسابقه به همت انجمن هنرهای تجسمی شهر اهرم و با حضور هنرمندان عضو این انجمن و نیز تنی چند از هنرجویان کلاس های تابستانی این انجمن در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان با موضوع عفاف و حجاب و در تکنیک های سیاه قلم و مداد رنگی دیدگاه ها و تصاویر ذهنی خود را در این رابطه بر روی کاغذ پیاده کردند.

به گفته بهزادی نژاد آثار برگزیده این مسابقه پس از داوری توسط ۳ تن از اساتید برجسته حوزه هنرهای تجسمی تنگستان انتخاب و به نفرات برتر لوح تقدیر و جوائزی اهدا خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر