آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری کارگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی به مناسبت روز عفاف و حجاب در اهرم



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت بیستم تیرماه روز عفاف و حجاب کارگاه طراحی مد و لباس ایرانی و اسلامی در شهر اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: این کارگاه دو روزه توسط انجمن هنرهای تجسمی اهرم و در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر در حال برگزاری است که خوشبختانه با استقبال خوب و قابل قبولی مواجه شده است.

بهزادی نژاد با اشاره به اهمیت مبحث عفاف و حجاب در دین اسلام عنوان نمود: زبان گویا و ظریف فرهنگ و هنر یکی از تاثیرگذارترین زبان ها و شیوه ها برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به خصوص در بین نسل جوان می باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان تمام سعی و کوشش خود را در این راه به کار خواهد گرفت تا با طراحی و اجرای برنامه های مرتبط با این حوزه در طول سال به سهم خود در این مسیر تاثیرگذار باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که چنین برنامه هایی در طول دیگر ایام سال نیز به شیوه های مختلف برگزار گردد.

رقیه پروره مسئول انجمن هنرهای تجسمی اهرم نیز با ارئه توضیحاتی تخصصی در مورد این کارگاه گفت: در این کارگاه دو روزه که حدود ۲۰ نفر از طراحان و خیاطان مد و لباس شهرستان تنگستان در آن شرکت دارند، جدیدترین اصول طراحی البسه های زنانه به سبک و شیوه ایرانی و اسلامیبه شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر