آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جشن روز دختر در اهرم برگزار شد



به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) روز دختر و آغاز دهه کرامت، مراسم جشنی در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ در این مراسم که شب گذشته و در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، برنامه های متنوعی با حضور پرشور و گسترده دختران و زنان اهرمی برگزار شد.

از جمله این برنامه ها حضور کارشناس زنان و خانواده سیده نرجس حسینی بود که دقایقی را پیرامون آسیب های اجتماعی، راه های جلوگیری از خشونت علیه زنان و استفاده سالم از فضای مجازی توضیحاتی را برای زنان و دختران شرکت کننده درمراسم ارائه کرد.

اجرای مسابقه، سرود، پخش نماهنگ، از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بزرگ فرهنگی و هنری بود که کاری مشترک از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، جمعیت هلال اهمر،کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر اهرم ،فرمانداری تنگستان و پایگاه مقاومت بسیج خواهران اهرم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از دختران فعال و افتخارآفرین عرصه های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و غیره تجلیل به عمل آمد که فرشته جمالی هنرمند و بازیگر عضو انجمن هنرهای نمایشی شهر اهرم از جمله تقدیر شدگان در این آیین بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر