آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر: مراسم انتخاب روستای گورک سادات به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب برگزار می‌شود



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم انتخاب روستای گورک سادات به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب  با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وراشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ وی که روز گذشته و در نشست با احمد لطفی فرماندار این شهرستان سخن می گفت، ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به این اتفاق خوب و میمون برای روستای گورک سادات، انشالله با حمایت و همکاری مدیران تنگستان روز چهردهم آبان ماه شاهد برگزاری مراسم باشکوه و در خور شانی در این زمینه و با حضور گسترده مردم این روستا باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که چنین برنامه هایی موجب گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کشور و به خصوص نسل جوان گردد.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست ضمن تبریک به مردم شریف روستای گورک سادات بابت انتخاب روستای برتر دوستدار کتاب در کشور، بیان داشت: در ابتدا باید به اهداف و پیام این مهم، که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه ا‌ست، بپردازیم. و سپس تجلیلی از کسانی داشته باشیم که در این اتفاق میمون نقش ایفا کرده‌اند.

احمد لطفی خاطرنشان کرد: بیش از هفتاد درصد جمعیت روستای گورک سادات در بخش دلوار، عضو کتابخانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید با انجام یک سری رویدادها، به اصل برنامه رویداد کتابخانی بپردازیم، یادآور شد: شهرستان تنگستان در اجرا و برپایی رویدادها و همایش‌های فرهنگی سبقه خیلی خوبی مانند برگزاری همه ساله بزرگداشت شهید رییسعلی دلواری دارد.

گفتنی است عالی پور بخشدار دلوار، راهب مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر ،حجت الاسلام هلو زاده امام جمعه اهرم و رئیس شورای اسلامی روستای گورک سادات از دیگر حاضرین در این نشست بودند که در دفتر فرماندار تنگستان برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر