آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

دیدار و گفتگوی سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار با بخشدار دلوار



 

 سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار با حضور در بخشداری این بخش با بخشدار دلوار دیدار و گفتگو کرد.

  به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، معصومه بوالخیری سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار با حضور در بخشداری دلوار با درویشی بخشدار بخش ساحلی تنگستان در مورد مباحث گوناگون فرهنگی و هنری این بخش دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست معصومه بوالخیری سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار با اشاره به توانمندی های هنرمندان دلواری گفت : بدون شک با رفع برخی کمبود های مالی و سخت افزاری شاهد درخشش هرچه بیشتر هنرمندان مستعد و توانمند دلواری در سطح استان و کشور خواهیم بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی انجمن های فرهنگی و هنری تحت پوشش نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار ابراز امیدواری کرد که با حمایت مجموعه بخشداری اعتبارات خوبی برای تجهیز این انجمن ها پیش بینی شود.

درویشی بخشدار دلوار نیز ضمن خوش آمد به سرپرست جدید نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار با اشاره به ظرفیت های خوب فرهنگی و هنری در بخش دلوار گفت : دلوار هنرمندان بسیار خوبی در رشته های مختلف هنری دارد که نیاز به توجه ویژه ای دارند تا شاهد شکوفایی این عزیزان باشیم.

وی در پایان در مورد هرگونه همکاری با مجموعه نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلوار و هنرمندان این شهر قول مساعد داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر