آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

نمایش فیلم های منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در اهرم



 

جلسه هماهنگی اکران و نمایش منتخب فیلم های چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد روز گذشته در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان  ، این جلسه روز گذشته در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان و با حضور پولادیان مدیریت این اداره ، جاودانی شهردار شهر اهرم (مرکز تنگستان) همچنین کرمی کارشناس و دبیراکران آثار جشنواره فیلم رشد برگزار گردید.

به گفته عبدالرضا احمدی رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان ، در این جلسه مقرر گردید که در بخش انتخاب آثار جشنواره ،آثارمرتبط  و متناسب با رده های سنی دانش آموزان به نمایش درآمده و موضوعات مورد نیاز آموزشی و روز جامعه در انتخاب فیلم ها مد نظر قرار گیرد. همچنین مدیریت بخش تحلیل آثار نیز که در روز افتتاحیه اجرایی خواهد شد، بر عهده انجمن سینمای جوان تنگستان خواهد بود .

وی افزود : در این نشست مقرر شد در صورت فراهم بودن شرایط ، دو اثر از فیلم سازان نوجوان دانش آموز که در انجمن سینمای جوان تنگستان تولید شده است ، در خلال این جشنواره به نمایش در آید که هدف از این اقدام تقویت روحیه اعتماد به نفس و اهمیت آن در تربیت فیلمسازان آینده و دانش آموزان تنگستانی است.

رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان در پایان گفت : در این جلسه، به نتایج مثبتی در خصوص برگزاری کارگاه های آموزش فیلمسازی کوتاه مدت با مدیریت آموزش و پرورش تنگستان رسیدیم  که در آینده نه چندان دور به شرح جزییات بیشتری از آن خواهیم پرداخت.

در این جلسه احمدی زاده معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، سروری معاونت آموزشی و نوآوری، زنده بودی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، خواجه کارشناس آموزش ابتدایی، خادم کارشناس آموزش متوسطه دوم، دهقان دوست مسئول روابط عمومی، روحانی و حسینی زاده و تیموری هرسه از راهبران آموزشی و جمالی و معصومی به ترتیب مدیران کانون های پرورشی پسرانه دلیران تنگستان و دخترانه حدیث حضور داشتند .

گفتنی است اکران و نمایش آثار منتخب جشنواره بین المللی فیلم رشد از ۵ الی ۹ اسفند ماه  و با اعلام برنامه زمانبندی توسط دبیرخانه این جشنواره در تنگستان ، اجرایی خواهد شد.

 

 

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر