آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

امروز دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در اهرم آغاز می شود



امروز دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در اهرم آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ؛ امروز زنگ آغاز دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان به صدا در می آید . جشنواره ای سراسر شور و نشاط که مهمترین و معتبرترین برنامه فرهنگی و هنری شهرستان تنگستان در طول سالیان اخیر بوده است.

این جشنواره در سال ۱۳۸۵ به همت جمعی از هنرمندان تئاتر تنگستان در اهرم بنیان نهاده شد و در تمامی این سالها تلاش های هنرمندان دلسوز اهرمی و با دستان خالی ، جشنواره طنز تنگستان را ۱۰ ساله کرده است . جشنواره ای که علاقمندان هر سال برای آغازش لحظه شماری می کند .

به نظر می رسد زمان آن رسیده است که با تدبیر و همت مسئولان امر ، چنین جشنواره معتبری از یک بودجه سالیانه ثابت برخوردار باشد تا اندکی از دغدغه ها و مشکلات هنرمندان در تامین هزینه های این جشنواره کاسته شود .

ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته برخی از مسئولین از این جشنواره ، امیدواریم با دیگر حمایت های مسئولین استان و شهرستان و نیز با استقبال مردم هنردوست شهر اهرم ، امسال نیز شهرستان تنگستان میزبان شایسته ای برای هنرمندان تئاتر استان از شهرهای بوشهر ، گناوه ، کنگان ، خارگ  و سعدآباد در دهمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان باشد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر