آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

کارگاه عکس سینمای جوان تنگستان افتتاح شد



کارگاه عکس  سینمای جوان تنگستان طی مراسمی با حضور سرپرست و عکاسان  فعال این انجمن، در اهرم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و به نقل از انجمن سینمای جوان تنگستان ، دوشنبه ۲۷ شهریورساعت ۱۸آیین افتتاح کارگاه عکس سینمای جوان تنگستان، با حضور عباس جاودانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، عبدالرضا احمدی سرپرست این انجمن، کیوان آذرشب مدرس و مسئول کارگاه عکس این دفتر و تعدادی از عکاسان فعال این دفتر برگزار شد.

در این مراسم که بخش دوم آن به گرامیداشت روز ملی سینما اختصاص یافت، در ابتدا جاودانی رئیس اداره ارشاد تنگستان، ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز ملی سینما ، از اهمیت جایگاه سینمای کوتاه که سینمای جوان تنگستان متولی این بخش است، درکنار سینمای بلند سخن گفت و از حمایت و تلاش هنرمندان تنگستانی در کنار سرپرست این دفتر تشکر نمود.

جاودانی با ابراز خرسندی از حضور فعال هنرمندان این انجمن و با اشاره به پای کار بودن اعضای این دفتر خصوصاً عکاسان این مجموعه،پویایی و نشاط را دراین بخش و کسب عناوین استانی ، ملی و بین المللی در این بخش هنری را ازنشانه های  این امر عنوان نمود.

 جاودانی در بخش دوم سخنان خود از احمدی سرپرست این دفتر که متولی مصمم این مراسم بود تقدیر و کیوان آذرشب مدرس و مسئول کارگاه عکس تنگستان  را به عنوان  بازوی پرتوان دفتر سینمای جوان تنگستان تشبیه و از زحمات بی دریغ وی تقدیر کرد.

بخش بعدی این مراسم، صحبت های احمدی سرپرست سینمای جوان تنگستان، پیرامون شرایط برگزاری کارگاه عکس و شیوه عضویت در این کارگاه و نحوه دریافت کارت عضویت برای اعضای ویژه کارگاه و همچنین موضوع نمایشگاه عکس محرم که به عنوان پروژه پایان دوره ، عملی، دومین دوره آموزش عکاسی در سال ۹۶ دفتر و شرایط این پروژه بود.

 نمایش دو فیلم کوتاه دفتر سینمای جوان تنگستان به پاس گرامیداشت روز ملی سینما ،شامل فیلم کوتاه داستانی “دوستک” از ساخته های سجاد ایمانی مدرس دفتر در ۱۷ دقیقه و سپس فیلم کوتاه مستند”شعله تنگستان” به کارگردانی کیوان آذرشب  مدرس و عکاس به مدت ۱۲ دقیقه بخش بعدی این مراسم بود.

 بخش پایانی این آیین، صحبت های کیوان آذرشب پیرامون دو نمایشگاه عکس درمحرم امسال و تشریح شرایط عضویت و زمان برگزاری کارگاه عکس بود که هدف از آن را تقویت قدرت دید درعکاسی و ارتباط با یکدیگر جهت انتقال تجربیات عنوان نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر