آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

” مده آ ” ۲۸ شهریورماه در بوشهر به روی صحنه می رود



” نمایش ” مده آ ” نوشته رضا مختارزاده و به کارگردانی سعید گل چمن صبح روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر به روی صحنه می رود .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، از سوی دبیرخانه بیست ‌و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر برنامه اجرایی جشنواره منتشر ‌شد که طبق آن” نمایش ” مده آ ” نوشته رضا مختارزاده و به کارگردانی سعید گل چمن تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان صبح روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۰ صیح در پلاتو استاد صغیری مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر به روی صحنه می رود .

 بر اساس این برنامه جشنواره بیست و نهم از روز شنبه ۲۵ شهریور ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و ۲۹ شهریورماه به کار خود پایان خواهد داد.

در این جشنواره ۱۲ اثر در بخش مسابقه حضور دارند، که به مدت چهار روز در مجموعه تئاتر شهر بوشهر و در تماشاخانه‌های استاد صغیری و امیری روی صحنه خواهند رفت.

شنبه(٢۵ شهریور): «شوک آل» کار سهیل عباسی از بوشهر، «رویای یک نفر در این حوالی جا مانده است» کار حسین اسدی از جزیره خارگ و «انتقام بلونا» کار محسن حلوایی از بوشهر.

یکشنبه(٢۶ شهریور): «آواز ماهی‌ها در مرداب» کار فضل‌الله عمرانی از دیر، «ترامادول» کار سیدمهدی محمدی از دیلم و «رئیس» کار شیما جوادپور از بوشهر.

دوشنبه(٢٧ شهریور): «برف زمین را گرم می‌کند» کار قاسم تنگسیرنژاد از برازجان، «پروتز مصیبت‌های خانواده قدوسی» کار رضا مختارزاده از کنگان و «١٣٢١» کار روح‌الله خدامی از دیلم.

سه‌شنبه (٢٨ شهریور): «مده آ» کار سعید گلچمن از اهرم، «گودکس» کار جواد صداقت‌، الهام ابنی از بوشهر و «رمان سم‌پاشی» کار لقمان بحرانی از دیر.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه بیست ‌و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، روز چهارشنبه بیست ‌و نهم شهریورماه ساعت ١٨ در مجمتع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

در نمایش ” مده آ ” که تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان می باشد ، صادق عالی ، سعید گل چمن ، امین امیرپور ، مجتبی عارف آزاد ،رضا باقری ، احمد احمدزاده ، سجاد سلیمانی ، طاهره گل چمن ،فرشته جمالی ، ساناز سلیمانی ، مهسا خدری ، فاطمه بحرانی و آیدا خالدی نقش آفرینی می کنند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر