آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان در سال ۱۳۹۱



برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان در سال ۱۳۹۱

 

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان در سال ۹۱ روز گذشته در دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان ، در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، عبدالرضا جمشیدی رئیس این اداره و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن بیان خیر مقدم خود و همچنین تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه به حاضرین ، موضوعات جلسه را که شامل تشکیل کمیته بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ، تعین دقیق زمانبندی جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری و نهادینه کردن برگزاری مراسمات ایام فاطمیه را مطرح نمود و ابراز امیدواری نمود که این شورای در سال ۹۱ تاثیر گزاری بیشتری در مسائل فرهنگی شهرستان داشته با شد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین راستگو امام جمعه اهرم نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، فرهنگ عمومی را مجموعه ای از باورها و رفتارها دانست که عوامل متعددی در به وجود آوردن آنها نقش دارند . وی تصریح کرد که هیچ سطحی از جامعه از فرهنگ عمومی جدا نیست و گفت : مسائلی مانند آب و هوا ، سواحل ، تاریخ و پیشینه هر جامعه ، اماکن زیارتی ، ‌مساجد و رسانه ها از بهترین عوامل تاثیر گذار بر فرهنگ عمومی هر جامعه هستند . رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان در پایان ابراز امیدواری نمود که مراسمات ایام فاطمیه با شکوه هرچه تمام تر در شهرستان برگزار شود .

در ادامه جلسه وپس از صحبت های فرماندارتنگستان ، دیگر حاضرین در جلسه نیز به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه پرداختند .

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر