آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری محفل ادبی “یار مهربان” به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دراهرم



به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت انجمن های شعر و ادب اهرم و قلمداران تنگستان، محفل ادبی”یار مهربان” با حضور تعدادی ازشاعران، هنرمندان و هنر دوستان در محل تماشاخانه تنگسیرون مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره در این مراسم به اشاره به تاثیر گسترش فرهنگ مطالعه بر توسعه فرهنگی جامعه افزود: برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی می تواند در راس برنامه های فرهنگی و هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد و روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برای دست یابی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در ادامه مرتضی کرمی نویسنده کتاب ” زنان تنگستان” در سخنانی گفت: این مجموعه شامل یک پیشگفتار، یک مقدمه و چهارده فصل است که در آن، ضمن پرداختن به موقعیت جغرافیایی، انسانی و اقتصادی شهرستان تنگستان، موقعیت زنان تاثیرگذار بوشهری و تنگستانی در دوره قاجار و پهلوی و نقش آن‌ها در جنبش جنوب و مبارزات ضد استعماری علیه دولت انگلیس در خلال جنگ جهانی اول به‌طور مستند مورد واکاوی قرار گرفته است.

در ادامه راحیل شکوه مسئول انجمن انجمن شعر و اب اهرم دقایقی را یپرامون برنامه های این انجمن در حوزه کتاب و کتابخوانی به صحبت پرداخت.

در ادامه نی نوازی اسماعیل اکرامی، دف نوازی مرتضی دلاور و تار نوازی راحیل دلاور  همراه با شعر خوانی تعدادی از شاعران محلی سرای تنگستان و دو شاعر مهمان از شهرهای بوشهر و کلمه زینت بخش محفل شد.

در این‌محفل ادبی- هنری که اعضای محترم شورای اسلامی شه اهرم نیز حضور داشتند شاعران عضو انجمن شعر و ادب اهرم به نام های یوسف بهزادی، محمد ابراهیمی، محمد لطفی، باقرمزارعی، خسرو قاید حسینی، نجمه کردگار و طوبی حسینی حقیقی سروده های گویشی خود را قرائت کردند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر