آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای مشترک مراسم آنلاین نقد و معرفی کتاب توسط انجمن اهل قلم تنگستان و انجمن علمی علم و اطلاعات دانشگاه خلیج فارس بوشهر



به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم نقد و معرفی کتاب توسط انجمن اهل قلم تنگستان و انجمن علمی علم و اطلاعات دانشگاه خلیج فارس بوشهر به شکل آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست مشترکی انجمن اهل قلم تنگستان و انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه خلیج فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب برگزار شد که میزبانی آن را در بستر فضای مجازی دانشگاه خلیج فارس به عهده داشت.

در این نشست به معرفی و بحث پیرامون جنبه های مختلف کتاب «جاناتان مرغ دریایی» پرداخته شد. حسام جمالی با معرفی نویسنده کتاب گفت: این کتاب داستانی برای رسیدن به کمال و نه فقط کمالگرایی مطلق است و این دو مورد یکی باعث رشد شما و دیگری باعث تضعیف شما می شود.

این نویسنده و منتقد ادبی افزود: ما به این دلیل با کتاب احساس نزدیکی زیادی می کنیم که ریچارد باخ، در نوشتن کتابش از سیر عرفان شرقی استفاده کرده است.

این نشست با صحبت های خانم علوی، استاد دانشگاه خلیج فارس و خوانش قطعه هایی از کتاب های مورد علاقه حاضران توسط خودشان به کار خود پایان داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر