آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشن ” کتاب و جوانان” به مناسبت هفته کتاب در اهرم



به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جشن “کتاب و جوانان” در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ محمد علی بهزادی سرپرست این اداره در این مراسم که صبح امروز و به همت انجمن اهل قلم تنگستان و با همکاری واحد پرورشی دبیرستان پسرانه امام صادق(ع) اهرم و در سالن مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد. در سخنانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی در رشد فرد و اجتماع افزود: کتاب از قدیم الایام در فرهنگ و ادبیات ایرانی به عنوان یار مهربان و صادق هر فرد شناخته می شده که ما برای افزایش معلومات خود به این دوست خوب پناه می بریم.

وی در ادامه با ذکر چند مورد از فواید و اهمیت مطالعه برای دانش آموزان گفت: گنجاندن مطالعه در برنامه روزانه هر فردی جز نیازهای های ضروری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان در پایان ضمن قدردانی از همکاری حاج آقا خدری معلم پرورشی دبیرستان امام صادق (ع) اهرم در شکل گرفتن این برنامه، از دانش آموزان خواست که فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در خانواده های خود نیز ترویج نمایند.

در ادامه و توسط حسام جمالی هنرمند اهرمی بخش هایی از” کتاب آب هرگز نمی میرد” نوشته حمید حسام که با موضوع روایت خاطرات یکی از فرماندهان لشکر ۳۲ انصارالحسین، میرزا محمد سلگی است، خوانش گردید.

در پایان این مراسم و از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان تعداد ۱۲۰ جلد کتاب به همه دانش آموزان حاضر در این نشست اهدا گردید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر