آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

خوانش نمایشنامه “کباب کَهره” کار هنرمندان اهرمی در سومین همایش نمایشنامه خوانی بوشهر



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: نمایشنامه “کباب کهره” در سومین همایش نمایشنامه خوانی بوشهر توسط هنرمندان اهرمی خوانش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشنامه کمدی”کباب کهره” نوشته و کار سعید گلچمن کاری ازگروه تئاتر آریو تنگستان و انجمن هنرهای نمایشی اهرم شب گذشته در سومین همایش نمایشنامه خوانی بوشهر در فرهنگسرای بافت واقع در عمارت دهدشتی بوشهر خوانش شد که به علت فضای طنازانه و کمدی آن مورد توجه و استقبال تماشاگران قرار گرفت.

بهزادی در ادامه عنوان کرد: در این اثر که بر اساس داستان معروف “کباب غاز” اثر محمدعلی جمال زاده به نگارش درآمده است، سعید گل چمن، ساناز سلیمانی، محسن زنده بودی، مهران صفوی، مجتبی عارف آزاد و ابوالفضل حیدری به ترتیب نقش های مهوش، خسرو، نجف، بهزامی، رفیعی و صدرایی را خوانش کردند؛ ضمن اینکه آیدا خالدی نیزدستور صحنه های این نمایشنامه را خوانش می نمود.

گفتنی است سومین همایش نمایشنامه خوانی بوشهر به مدت ۳ روز و از ۲۷ الی ۲۹ اردیبشهت ماه در فرهنگسرای بافت بوشهر برگزار شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر