آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان



 

 

برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان

ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان که در روزهای ۱۶ الی ۱۹ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمه غرهنگی هنری اهرم در حال برگزاری بود ، با برگزاری مراسم اختتامیه نفرات  برتر خود را شناخت .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان در مراسم اختتامیه این جشنواره که عصر روز نوزدهم بهمن ماه وبا حضور فرماندار تنگستان ومدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، عبدالرضا جمشیدی رئیس این اداره ضمن بیان خیرمقدم خودبه حاضرین ، برگزاری هرساله جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان را نقطه عطفی در کارنامه فرهنگی هنری شهرستان دانست واز هنرمندان عرصه تئاتر اهرم در جهت برگزاری مستمر این جشنواره تقدیر وتشکر نمود.سپس کلیپ کوتاهی مربوط به دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پخش گردیدودر ادامه یک قطعه موسیقی پاپ با آهنگسازی علی مقاتلی وخوانندگیامین امیر پوربه شکلپلی بک اجرا گردید که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

پخش تیزر کارهای جشنواره ونیز فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تئاتر طنز تنگستانساخته شده در انجمن سینمای جوان این شهرستان به کارگردانی احسان عمرانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود وپس از آن دکتر سید یونس محمدی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر ، دقایقی به سخنرانی پرداخت . وی در سخنان خود با تاکید بر اهمیت شادی و نشاط در جامعه ، تئاتر طنز را دارای ارزش وجایگاه دانست واز هنرمندان خواست که با ظرافت به این موضوع بپردازند.وی در پایان صحبت های خود از مجریان ، دست اندرکاران و برگزار کنندگان ششمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان تجلیل کرد.

پس از صحبت های مدیرکل ارشاد استان بیانیه هیات داوران جشنواره توسط محمد لطفی یکی از داوران جشنواره ششم قرائت شد ودر نهایت آراء داوران این جشنواره اعلام گردید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر