آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جایگاه تماشاگران پلاتو اهرم مجهز به صندلی شد



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: کار تجهیز پلاتو اهرم به صندلی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: جایگاه تماشاگران پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری اهرم تحت عنوان تماشاخانه “تنگسیرون” به همت اداره کل فرهنگ و اسلامی استان بوشهر و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان مجهز به صندلی و آماده بهره برداری رسید.

وی با اشاره به وضعیت سابق سکوهای تماشاچیان این پلاتو تصریح کرد: شرایط جایگاه غیر استاندارد قبلی متاسفانه به شکلی بود که در چند اجرای تئاتر منجر به اتفاقات و مصدومیت هایی برای هنرمندان و تماشاگران تئاتر گردیده بود که برای شهر اهرم که تئاتر آن یکی از قطب های تئاتر استان بوشهر می باشد، چندان زیبنده نبود.

بهزادی نژاد با اشاره به وضعیت فعلی جایگاه تماشاگران تماشاخانه “تنگسبرون” عنوان نمود: پس از بحث های فنی بسیار و مهندسی شده و با نظارت مجموعه هنرمندان و نیز حمایت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و نیز فرماندار محترم تنگستان، تصمیم به تخریب کامل سکوهای آهنین و غیر استاندارد قبلی گرفته و با نقشه ای جدید کارهای فنی زیرساختی این سکوها از ابتدا انجام و در نهایت با نصب صندلی به پایان رسید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان ظرفیت جدید این پلاتو را ۱۰۶ نفر عنوان نمود و گفت: با اجرای نمایش افسانه صلح نوشته عقیل جماعتی و کار یونس جعفری، اولین نمایشی خواهد بود که پس از بازسازی، در این پلاتو به روی صحنه خواهد بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر