آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری پاتوق هفتگی فیلم انجمن سینمای جوان تنگستان به یاد فیلمساز فقید اهرمی غلامعلی دهدار



بیست و دومین پاتوق هفتگی فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان تنگستان به یاد فیلمساز فقید اهرمی غلامعلی دهدار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان؛ بیست و دومین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان تنگستان، با حضور رییس، اعضای این انجمن و علاقه‌مندان به سینمای کوتاه، شب گذشته در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد که در حاشیه‌ی این نشست، یادمانی برای مرحوم غلامعلی دهدار فیلمساز اخیرا درگذشته تنگستانی و شهر اهرم برگزار شد.

وی اولین فیلمساز و عکاس اهرم محسوب می‌شود که از دهه پنجاه و با هزینه شخصی خود، اقدام به خرید دوربین نموده و تصاویر ارزشمندی از جای جای ایران و شهرستان تنگستان ثبت نموده است.

انجمن سینمای جوان تنگستان، در چند سال اخیر اقدام به تجلیل از ایشان در برنامه‌های مختلف کرد و همچنین تصاویر وی را که به صورت نگاتیو بود، به دیجیتال تبدیل کرده و مستندی نیز از زندگی‌نامه وی تهیه نمود.

مرحوم دهدار که در کارش پیشرو محسوب می شد، در چند روز گذشته به دلیل ابتلا به بیماری، چهره در نقاب خاک کشید.

در این دورهمی، یونس رازقی پور رییس انجمن سینمای جوان تنگستان و همچنین اکبر شکوه مسئول پاتوق فیلم کوتاه این انجمن، دقایقی درباره زنده یاد غلامعلی دهدار و نقش ارزشمندش در حوزه فرهنگ و هنر به صحبت پرداختند.

یونس رازقی‌پور بیان داشت: مرحوم دهدار از علاقمندان در عرصه تصویر بود و در دهه ۴۰-۵۰-۶۰ با وجود عدم امکانات هیچ گاه دست از تلاش بر نداشت و خوشحالیم که انجمن سینمای جوان تنگستان توانست آرزوی ۴۰ ساله زنده یاد دهدار برای تکمیل فیلمش، برآورده نماید.

در بیست و دومین پاتوق فیلم کوتاه این انجمن، دو فیلم «۳:۳۳» و «نوشابه مشکی» اکران شد و پس از آن نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور علاقمندان صورت پذیرفت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر