آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انجمن سینمای جوان تنگستان



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انجمن سینمای جوان تنگستان بازدید نمود.

به گزارش روابط ‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ شب گذشته عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به همراه وحید حیدری معاون فرهنگی این اداره کل، با حضور در انجمن سینمای جوان تنگستان، با رییس و برخی از اعضای این انجمن نشستی را برگزار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این انجمن قرار گرفت.

وی همچنین برای جانمایی ساختمان انجمن سینمای جوان تنگستان و همچنین نگارخانه، از فضای مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و مکانهای تحت تملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان بازدید نمود.

عبالرحیم افروغ در این بازدید ابراز امیدواری نمود که با همکاری ادارت و نهادهای مربوطه در جهت اختصاص زمین، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و انجمن سینمای جوان این شهرستان احداث گردد.

در این نشست محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و سعید گلچمن مسئول مجتمع فرهنگی هنری اهرم نیز حضور داشتند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر