آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر: کلنگ نگارخانه اهرم در هفته دولت بر زمین می خورد



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کلنگ پروژه نگارخانه اهرم در هفته دولت بر زمین می خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ عبدالرحیم افروغ ضمن اعلام این خبر افزود: پس از سالها انتظارِ هنرمندان تنگستانی، کلنگ نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری اهرم در زمینی به مساحت حدود ۲۲۰ متر بر زمین خواهد خورد.

وی که در دیدار از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و نشست با تنی چند از هنرمندان اهرمی سخن می گفت در ادامه با اشاره به اهمیت تاسیس نگارخانه در شهر اهرم گفت: این نگارخانه در ابعاد ۲۲ در ۹ متر در ضلع شرقی مجتمع فرهنگی و هنری اهرم ساخته خواهد شد که مراسم کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

افروغ با اشاره به نیاز انجمن های فرهنگی و هنری شهر اهرم مانند سینمای جوان، هنرهای تجسمی و خوشنویسان به نگارخانه، ابراز امیدواری کرد که با اتمام هر چه سریع تر این پروژه، هنرمندان مربوطه بتوانند به نحو احسن از این فضا استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به افزایش بی سابقه اعتبارات فرهنگی در کمیته برنامه ریزی شهرستان تنگستان در سال جاری، از لطفی فرماندار تنگستان به دلیل نگاه خاص و ویژه به بخش فرهنگ و هنر قدردانی نمود.

عبدالرحیم افروغ دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری ۱۱ دوره جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در شهر اهرم، ابراز امیدواری نمود پس از ۴ سال وقفه با رایزنی های صورت گرفته و پس از تامین اعتبار مورد نیاز، امسال نیز شهرستان تنگستان و شهر اهرم میزبان این رویداد فرهنگی و هنری باشد.

گفتنی است در این نشست که وحید حیدری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز حضور داشت، محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز موارد و مشکلات این مجموعه و انجمن های فرهنگی و هنری تحت پوشش را به سمع و نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر رساند و وی نیز در این زمینه قول پیگیری داد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر