آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

پیام تبریک سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان به مناسبت روز خبرنگار



 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد علی بهزادی سرپرست این اداره به مناسبت فرا رسیدن ۱۷مردادماه؛ روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت مقام و منزلت اصحاب رسانه و صاحبان قلم و اندیشه، با صدور پیامی این روز شکوهمند را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران به خصوص اهالی رسانه شهرستان تنگستان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست و نامگذاری هفدهمین روز از مردادماه به یاد شهدای اهل قلم به خصوص شهید والامقام محمود صارمی به نام “روز خبرنگار” فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر بخشیده و این رشد در بالندگی و پیشرفت فرهنگی مردمان آن جامعه متبلور می شود.

بی تردید در روزهای سخت هر جامعه ای  این خبرنگاران هستند که با تلاش مضاعف در جهت تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می توانند زمینه ساز حرکت به سمت فتح قله های تعالی، پیشرفت، سربلندی و سعادت باشند.

اینجانب ضمن تبریک ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و نویسندگان پرتلاش و زحمتکش شهرستان تنگستان در دو بخش مرکزی و ساحلی، برای این قشر پرتلاش در عرصه خطیر اطلاع رسانی،  آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.

 

محمدعلی بهزادی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر