آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

تقدیر از کتابداران نمونه تنگستانی در نماز جمعه اهرم



از کتابداران نمونه روستای گورک سادات تنگستان در مراسم نماز جمعه اهرم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: در مراسمی که قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم و به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خانم ها لیلا رستمی و عالی پور کتابداران نمونه روستای گورک سادات و بنه گز تنگستان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود این مراسم با حضور احمد لطفی فرماندار تنگستان، حبیب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم، سرهنگ نیکوکار فرمانده منطقه انتظامی تنگستان، شهرام پوررضا شهردار و محمد عاشوری رئیس شورای شهر اهرم برگزار شد.

به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان لیلا رستمی مسئول کتابخانه گورک سادات از جمله افرادی است که با فعالیت های مطلوب خود باعث باعث انتخاب برای دومین بار به عنوان روستای نمونه دوستدار کتاب کشوری انتخاب گردیده است و خانم عالی پور مسئول کتابخانه روستای بنه گز نیز برای دومین بار به عنوان کتابدار نمونه برگزیده گردیده است.

گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم و با اهدا هدیه و لوح تقدیر از حجت الاسلامی علی آرمین نویسنده اهرمی که تاکنون چندین رمان به نگارش درآورده است، تقدیر شد.

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر