آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

همایش قرآنی ” اجتماع بزرگ نهضت جلسات خانگی قرآن کریم” در اهرم برکزار شد



همایش قرآنی ” اجتماع بزرگ نهضت جلسات خانگی قرآن کریم” در اهرم برکزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت حکمت اهرم و با همکاری این اداره همایش قرآنی ” اجتماع بزرگ نهضت جلسات خانگی قرآن کریم” شامگاه گذشته در سالن آمفی تئاتر مجمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

وی افزود: در این همایش قرآنی که با حضور وحید حیدری معاون فرهنگی و خانم خورند مسئول و احد قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد، برنامه های مختلفی شامل قرائت قرآن توسط قاریان مطرح شهرستان، اجرای سرود و تواشی توسط اعضا موسسه فرهنگی قرآن و عترت حکمت اهرم به اجرا درآمد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز یزدان پناه مسئول موسسه قرانی پیامبر اعظم (س) برازجان و مهمان ویژه این نشست به سخنرانی پیرامون مباحث قرآنی پرداخت.

احمد لطفی فرماندار تنگستان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری قرآن کریم در زندگی مسلمین افزود: بدون شک این کتاب مقدس آسمانی راهگشای مسیر صحیح و معنوی همه ماست و لازم است توجه بیشتری به معانی و مفاهمیم آن داشته باشیم.

در پایان این مراسم از تنی چند از فعالان قرآنی شهرستان تنگستان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد ضمن اینکه فرماندار تنگستان هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس برای علی صبوری قاری نوجوان اهرمی و مادرش را متقبل گردید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر