آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

راهیابی نمایش ” روایت یک اعتراف ” به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر



نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور به سیزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یافت .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ،هیات بازبینی سیزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر متشکل از شهرزاد شاکردرگاه ، علیرضا میرشکاری و سعید گلچمن عصر روز جمعه با حضور در پلاتو شماره یک مجتمع فرهنگی و هنری اهرم نمایش ” روایت یک اعتراف ” به کارگردانی یونس رازقی پور را مورد بازبینی قرار دادند که در نهایت پس از جمع بندی آرا رای به حضور این اثر در جشنواره دادند.

در این نمایش که کاری از گروه تئاتر آریو تنگستان است ، صادق عالی ، فاطمه ارزنده ،محمد بهروزی، امیر حسین قاسمی ، رضا چوبک زن ، زهرا عیوضی ، ابراهیم حیدری ، معصومه عالی و حسن جمالی نقش آفرینی می کنند.

حسین علمدار ( نوازنده و انتخاب موسیقی )، مهرداد میرشکاری و محسن قائد نیا (نوازنده ) ، مریم چوبک زن ( منشی صحنه )  ، جواد عالی ( طراح نور)  ، سمیه افروز (طراح لباس و دستیار کارگردان)  و زینب رستمی ( اجرای نور ) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر در بهمن ماه سال جاری و به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد .

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر