آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی و ساخت مجسمه های شنی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن دلوار تنگستان



در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دلوار تنگستان جشنواره غذاهای بومی و محلی و ساخت مجسمه های شنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره با اعلام این خبر افزود: پس از پایان مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندر دلوار تنگستان، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با همکاری بسیج هنرمندان دلوار اقدام به برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی، ساخت مجسمه های شنی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نمود.

وی افزود: در جشنواره غذاهای بومی و محلی استقبال بسیار خوبی از طرف شرکت کنندگان صورت گرفت به نحوی که از ۴۲ روستای بخش ساحلی تنگستان، ۳۵ روستا در این جشنواره شرکت کرده بوند، و در بخش دیگری از این برنامه آثار صنایع دستی چند تن از بانوان هنرمند دلواری نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود؛ ضمن اینکه برگزاری مسابقه دارت و مسابقه ساخت مجسمه های شنی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود که در ساحل دلوار برگزار شد.

بهزادی نژاد در ادامه اظهار داشت: به همه شرکت کنندگان جشنواره غذاهای بومی و محلی و بدون اولویت جوائز نقدی اهدا گردید.

به گفته بهزادی برگزاری مراسم جنگ شادی با حضور ۳ هنرمند طنزپرداز استان بوشهر یعنی حسن غلامی،محمد رحیمی و محمد فیاض فر از دیگر برنامه های مربوط به یوم الله ۲۲ بهمن در شهر دلوار بود.

وی در پایان با اشاره به حضور هنرمندان انجمن های مختلف فرهنگی و هنری دلوار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، حضور آنها در این مراسم قدردانی نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر