آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

اجرای موسیقی هنرمندان انجمن موسیقی اهرم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن



اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان  گفت:هنرمندان انجمن موسیقی اهرم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این شهر با احرای زیبای خود به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی نژاد سرپرست این اداره با اشاره به شرکت گسنرده اقشار مختلف مردم اهرم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت:هنرمندان انجمن موسیقی اهرم در مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این شهر با احرای زیبای خود به هنرنمایی پرداختند.

وی افزود: در مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که روز گذشته در پارک نخلستان این شهر برگزار شد، قطعه از “خضر تا خلیج فارس” به آهنگسازی ایلیا الهی یار و به خوانندگی علی عبدی دو هنرمند انجمن موسیقی اهرم احرا گردید که مورد توجه و استقبال تماشاگران و مردم قرار گرفت.

به گفته بهزادی نژاد این گروه قبلا نیز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با قطعه سرباز وطن به هنرنمایی پرداخته بودند.

وی با اشاره به حضور هنرمندان انجمن های مختلف فرهنگی و هنری این اداره در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرهای اهرم و دلوار از حضور آنها در این مراسم قدردانی نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر