آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

بررسی” شعر انقلاب اسلامی ” در نشست انجمن شعر و ادب اهرم



نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم این هفته نیز با موضوع بررسی” شعر انقلاب اسلامی ” در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ نشست هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم شامگاه امشب با موضوع بررسی” شعر انقلاب اسلامی ” شب گذشته با حضور اعضا این انجمن در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد.

 در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ابتدا راحیل شکوه مسئول شعر و ادب اهرم لحظاتی را در مورد شکل و شیوه اشعار انقلاب اسلامی و شاعران این شعار به صحبت پرداخت.

در ادامه این نشست صمیمانه ادبی، در مورد انواع  مولفه ها و ویژگی‌های شعر انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری با مضمون های مختلف عاشورایی، دفاع مقدس و آیینی و اشنایی و نیز شاعران حوزه شعر مقاومت و هشت سال دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

سپس آقای محمد گلچمن از پیشکسوتان فرهنگی و از اعضای فعال انجمن،، خاطراتی را از روزهای پرشور پیروزی انقلاب اسلامی و بهمن ۵۷  بازگو کردند.

در بخش پایانی این جلسه با شعرخوانی اعضا و خوانش اشعاری از شاعران انقلاب اسلامی از جمله دکتر قیصر امین پور،  علیرضا قزوه، طاهره صفار زاده و سهیل محمودی به پایان رسید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر