آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

به مناسبت دهه مبارکه فجر؛ محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در اهرم برگزار شد



 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در این محفل قرآنی که شب گذشته توسط انجمن قرآن و نهج البلاغه تنگستان و در محل مصلی جمعه اهرم برگزار شد، قاریان و حافظان قرآن کریم به قرائت پرداختند.

وی در مورد قاریان و حافظان نوجوان شرکت کننده در این محفل عنوان نمود: حمید شاکرنژاد قاری بین المللی به همراه پارسا آرمان از شهر اهرم و نیز سبحان رحمانیان قاری تنگستانی از روستای گورک کله بندی این شهرستان با صوت زیبای خود در این مراسم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند؛ ضمن اینکه مجید دریایی قاری و مدرس قرآن کریم نیز اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

بهزادی در مورد برگزار کنندگان این برنامه گفت: این محفل قرآنی با همکاری انجمن قرآن و نهج البلاغه این اداره و معاونت پرورش اداره آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان و حجت الاسلام توکلیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تنگستان از جمله مدیران و مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند؛ ضمن اینکه حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه اهرم نیز در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر