آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان: از طرح های دریافت کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی بازدید شد



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: از طرح های دریافت کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی این اداره بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد علی بهزادی سرپرست این اداره که ضمن اعلام این مطلب افزود: صبح امروز هیاتی متشکل از سعید گلچمن کارشناس تسهیلات مشاغل خانگی این اداره، معصومه فاله نماینده فرمانداری و کلثوم توکل نماینده اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنگستان با حضور در منازل تنی چند از دریافت کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی از این اداره در رشته های مختلف از نزدیک در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این طرح ها قرار گرفتند که خوشبختانه همه طرح های بازدید شده در حال فعالیت بودند.

وی با اشاره به وضعیت ثبت طرح های مشاغل خانگی در سامانه “رصد” گفت: این اداره با ثبت صددرصد اشتغال خواسته شده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، جزء ادارات موفق شهرستان تنگستان در ثبت اشتغال در سامانه “رصد” بود و تعداد ۵۶ نفر سهمیه این اداره همگی ثبت این سامانه شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان ابراز امیدواری نمود که با تخصیص اعتبارات لازم، نفراتی که هنوز موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی نشده اند، به زودی تسهیلات خود را دریافت و کسب و کار خود را راه اندازی و یا گسترش دهند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر