آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان خبر داد: شرکت گسترده هنرمندان تنگستانی در جشنواره سراسری “فجر تا فجر”



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان از شرکت گسترده هنرمندان تنگستانی در جشنواره سراسری فجر تا فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد علی بهزادی سرپرست این اداره که در نشست با حجت الاسلام توکلیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و عبدالرسول شورکی دبیر ستاد اقامه نماز تنگستان سخن می گفت، ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر از هنرمندان تنگستانی در بخش های کلیپ ، پادکست ، نقاشی ، خوشنویسی، عکس، سرود، خاطره و دلنوشته ، داستان و قصه گویی در جشنواره سراسری “فجر تا فجر” شرکت و حضورشان در سامانه این جشنواره ثبت گردیده است و بیش از ۱۰۰ اثر دیگر نیز تا پایان مهلت ارسال اثر، ثبت سامانه جشنواره از “فجر تا فجر” خواهد شد.

وی با اشاره حضور جالب توجه هنرمندان روستاهای شهرستان تنگستان در این جشنواره، این موضوع را نشانه پویایی، تعهد و نگاه هنرمندانه این عزیزان به مقوله مهم نماز دانست و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان قطعا به شکل ویژه ای حمایت های لازم را از این هنرمندان با استعداد و خوش آتیه به عمل خواهد آورد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان تعداد هنرمندان تنگستانی حاضر در جشنواره سراسری ” فجر تا فجر” را طبق گفته مسئولین جشنواره دو برابر شرکت کنندگان کل استان اعلام نمود و از هنرمندان جوان و فرهیخته تنگستانی قدردانی نمود.

عبدالرسول شورکی دبیر ستاد اقامه نماز تنگستان نیز در این جلسه از پیگیری های اداره فرهنگ و   ارشاد اسلامی تنگستان جهت شرکت گسترده هنرمندان تنگستانی در جشنواره “فجر تا فجر” تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است در این جلسه که صبح امروز و در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد، حجت الاسلام علویان رئیس دفتر امام جمعه اهرم نیز حاضر بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر