آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان برگزار شد



اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان در سال ۹۸ با موضوع ” سالروز چهلمین سالگرد اولین اقامه نماز جمعه در کشور “صبح روز گذشته به میزبانی دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این جلسه فرماندار تنگستان ضمن خوش آمد گویی به همه حاضرین خواستار برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی تنگستان شد. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی آیت الله طالقانی اولین امام جمعه کشور، شورای فرهنگ عمومی را یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگی کشور توصیف کرد و افزود: تریبون نماز جمعه یکی از مکان‌های مقدس می باشد که هر هفته نظرات و دیدگاه های مختلفی در آن مطرح می‌گردد.

رفیعی پور با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه در بین مردم ،  آگاه سازی جامعه به شرایط فعلی کشور با توجه به تحریم های ضد انسانی آمریکا را موضوع بسیار مهمی ارزیابی کرد و گفت : امروز یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی وحدت و همدلی است که قطعاً نقش ائمه جمعه و جماعات در ایجاد این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن توصیف جایگاه نماز جمعه به قرارگاه وحدت و اتحاد تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن نقش این تریبون دینی، سیاسی و فرهنگی نمود دوچندانی پیدا می کند و در این راستا نیاز است با برنامه ریزی های لازم زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در نماز جمعه فراهم گردد.

همچنین حجت الاسلام جمالی امام جمعه موقت شهر اهرم نیز با ذکر مواردی ، جایگاه نماز جمعه را در نظام اسلامی بسیار والا دانست و گفت: توجه به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) انشالله زمینه حضور هرچه بیشتر مردم و جوانان در آن فراهم خواهد شد.

در ابتدای این جلسه محمد علی بهزادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات گذشته و قدردانی از حضور حاضرین ، ابراز امیدواری نمود که در سال جاری برگزاری جلسات این شورا شکل منظم تری به خود گیرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر