آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

عنوان اول کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) روستای بازویی تنگستان در سطح بندی کانون های فرهنگی هنری استان بوشهر



کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) روستای بازویی تنگستان در سطح بندی کانون های فرهنگی استانی ،عنوان اول را در بین کانون های فرهنگی هنری استان بوشهر کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، طبق سطح بندی کانون های فرهنگی هنری استان که از طرف دبیر خانه هیات نظارت و هماهنگی بر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر انجام شد ، کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد جامع امام حسین (ع) روستای بازویی تنگستان از بین ۳۸۰سیصدوهشتاد کانون فرهنگی هنری ، به عنوان کانون فرهنگی هنری اول استان بوشهر انتخاب و معرفی گردید.
این کانون به مدیریت امید طاهری در چند سال اخیر فعالیت های فرهنگی مذهبی بسیاری انجام و ارتباط و تعامل مستمری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان داشته است.
روستای بازویی در فاصله ۵ کیلومتری شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان واقع است.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان این موفقیت را به مدیر و اعضا کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) روستای بازویی تنگستان تبریک می گوید.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر