آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان : باید از وجود مسافران نوروزی در جهت معرفی قابلیت های فرهنگی شهرستان بهره گرفت



رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان گفت : باید از وجود مسافران نوروزی در جهت معرفی قابلیت های فرهنگی شهرستان بهره گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی تنگستان صبح امروز در دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه عباس جاودانی رئیس ارشاد تنگستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ، ضمن بیان خیر مقدم خود به حاضرین در جلسه گفت : دستور و موضوع اصلی این جلسه تمهیدات فرهنگی لازم جهت مسافران نوروزی است ، که باید با تمهیدات لازم برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی متناسب با ایام نوروز تدوین و اجرا شود. وی در پایان آمادگی ارشاد تنگستان را در جهت هر گونه همکاری و همراهی در این خصوص اعلام نمود.
در ادامه حجت الاسلام راستگو امام جمعه اهرم و رئیس شورای فرهنگ عمومی تنگستان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت :حضرت فاطمه (س) شهید راه ولایت است و باید در این ایام شهر را رنگ و بوی فاطمی دهیم و بدون شک اگر این کار از سوی مسئولین صورت پذیرد مردم نیز حرمت را رعایت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع جلسه افزود : باید از وجود مسافران نوروزی در جهت توسعه فرهنگی و معرفی قابلیت های فرهنگی شهرستان نهایت استفاده و بهره را ببریم. امام جمعه اهرم در پایان پیشنهاد داد که در هنگام وقت نماز ، قرآن و اذان در مراکز گردشگری پخش و مکانهای مناسب برای برپایی نماز جماعت پیش بینی شود.
در ادامه این جلسه شهرام دشتی معاون فرماندار با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی گفت : مصوبات این شورا ضمانت قانونی و اجرایی لازم را دارا می باشد و این فرصت بسیارخوبی برای بهبود شاخص های فرهنگی در شهرستان است. وی در ادامه پیشنهاد داد که برای شناسایی معضلات و مشکلات فرهنگی شهرستان ، ایجاد یک کارگروه تخصصی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی تنگستان قرار گرفته و از کارشناسان زبده و کاربلد شهرستان در جلسات این شورا استفاده شود.
در ادامه دیگر شرکت کنندگان در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده در جلسه پرداختند.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر