آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

جشنواره تئاتر کوتاه و اتوددر اهرم برگزار می شود



به مناسبت هفته دفاع مقدس سومین جشنواره تئاتر کوتاه و اتود اهرم توسط انجمن هنرهای نمایشی این شهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای تشویق و معرفی هنرجویان کلاس های تابستان امسال بازیگری انجمن هنرهای نمایشی شهر اهرم و با هماهنگی این اداره و با توجه به موضوعات آثار تصمیم به برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه و اتود اهرم در هفته دفاع مقدس گرفته شد.

به گفته بهزادی نژاد تعداد ۶ اثر نمایشی توسظ هنرجویان و هنرمندان دوره بازیگری انجمن هنرهای نمایشی اهرم تولید گردید که از این تعداد، هیات انتخاب این جشنواره متشکل از محسن زنده بودی مسئول انجمن هنرهای نمایشی اهرم، حسام جمالی مدرس این دوره و سعید گلچمن مسئول و کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان رای به حضور ۵ اثر نمایشی در جشنواره داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان تاریخ برگزاری این جشنواره را روزهای چهارم الی ششم مهرماه عنوان نمود گفت: این جشنواره ویژه هنرمندان و هنرجویان انجمن هنرهای نمایشی شهر اهرم می باشد.

وی در پایان از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در جهت همکاری در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه و اتود اهرم تشکر و قدردانی نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر