آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

به مناسبت ایام فاطمیه محفل “انس با قرآن” در اهرم برگزار شد



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت:در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه محفل انس با قرآن در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان؛ محمدعلی بهزادی سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر افزود: در این محفل قرآنی که صبح امروز توسط انجمن قرآن و نهج البلاغه تنگستان و به میزبانی سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم برگزار شد، قاریان و حافظان نوجوان قرآن کریم به قرائت پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت انتقال معانی و مفاهیم قرآنی به کودکان و نوجوانان عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش تنگستان اکثر مخاطبان این برنامه قرآنی از دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان بودند؛ ضمن اینکه پس از هر قرائت معانی آیه های قرائت شده نیز توسط قاریان خوانده می شد تا تاثیر گذاری بیشتری در بین مخاطبان نوجوان ایجاد گردد.

بهزادی در مورد برگزار کنندگان این برنامه گفت: این محفل قرآنی به طور مشترک توسط انجمن قرآن و نهج البلاغه این اداره و معاونت پرورش اداره آموزش و پرورش تنگستان برگزار شد و ریاحی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تنگستان، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان، حجت الاسلام توکلیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تنگستان، بنه گزی شهردار شهر آباد و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم از جمله مدیران و مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند.

وی در مورد قاریان و حافظان نوجوان شرکت کننده در این محفل انس با قرآن عنوان نمود: علیرضا نصاری قاری و حافظ قرآن کریم از شهرستان کنگان، علیرضا صبوری، امیرمحمد افراسن، ابوالفضل خدری و امیرمحمد تنگستانی از حافظان و قاریان نوجوان تنگستانی با صوت زیبای خود در این مراسم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند؛ ضمن اینکه اسماعیل کشتکار قاری و مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه تنگستان نیز اجرای این مراسم را بر عهده داشت که در بخشی از مراسم یک مسابقه قرآنی را نیز در بین دانش آموزان حاضر برگزار نمود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان ضمن اعلام قدردانی خود از زحمات اسماعیل کشتکار مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه این اداره افزود: وی از سال ۱۳۸۶ تا کنون این مسئولیت را بر عهده داشته و در این مدت با برگزاری کلاس های آمزش قرآن در شهرها و روستاهای مختلف تنگستان ده ها قاری و حافظ ممتاز استانی و ملی را تربیت نموده که جای تقدیر و تجلیل دارد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر