آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری مراسم ادبی “شبی با خواجه” در اهرم



به مناسبت بزرگداشت روز حافظ شیرازی ، مراسم ادبی “شبی با خواجه” در اهرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در این مراسم ادبی که توسط انجمن شعر و ادب اهرم و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اهرم و نیز فرمانداری تنگستان برگزار شد، تنی چند از شاعران مطرح استان و شهرستان به شعر خوانی پرداختند.

پس از خیر مقدم گویی و شعرخوانی مهدیه ماندگار مسئول انجمن شعر و ادب اهرم، شاعران شرکت کننده در این مراسم به نام های محمد ابراهیمی شاعر مطرح شهرستان دشتی متخلص به “منو کبگونی”، راحیل شکوه، احمد احمدی، باقر مزارعی، نجمه کردگار، غلامحسین عارف آزاد به شعر خوانی پرداختند.

در بخش دیگری از مراسم گروه موسیقی “نی نوا” با هنرمندی اسماعیل اکرامی، مرتضی و راحیل دلاور چند قطعه موسیقی با اشعار حافظ را اجرا نمودند.

غزل خوانی  و حافظ خوانی دو شرکت کننده نوجوان به نام های ستایش ثابت و طاها علمدار از دیگر بخش های مراسم “شبی با خواجه” بود که با اجرای رحمانی برگزار شد.

در پایان این آیین ادبی و با حضور محمد علی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، ابراهیم دهقاندوست رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان، سعید گل چمن مدیر مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و یونس رازقی پور رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از شاعران و دست اندرکاران این مراسم تقدیر به عمل آمد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر