آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

برگزاری نشست ادبی ” یلدا با شعر ” در انجمن شعر ادب اهرم



نشست ادبی ” یلدا با شعر ” در انجمن شعر ادب اهرم برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در نشست ادبی این هفته انجمن شعروادب اهرم که تحت عنوان ” یلدا با شعر ” و در آستانه شب یلدا برگزار شد ، شاعران و حاضرین در این نشست با موضوع طولانی ترین شب سال به شعرخوانی پرداختند .

در ابتدای این نشست ادبی یلدایی که سفره زیبایی نیز توسط اعضای این انجمن در آن چیده شد ، خاتون ماحوزی مسئول انجمن شعروادب اهرم با قطعه شعر زیبایی به حاضرین خوش آمد گفت و در ادامه شهبازی رییس اداره کتابخانه های عمومی تنگستان که به عنوان مهمان ویژه حاضر بود ، دقایقی را در مورد سنت های ایرانیان در شب یلدا به صحبت پرداخت و گفت : خواندن شعر و حافظ خوانی یکی از دیرینه ترین آداب و رسوم های ایرانیان در مراسمات شب یلدای آنها است .

در ادامه این جلسه ادبی عباس زایر علیزاده  ،محمد لطفی  ، یونس رازقی پور  ، عباس ماحوزی  ، علی صبوری  ، راهیل شکوه مریم چوبک زن ، زهرا بهزادی  ، مریم ماحوزی به شعر خوانی پرداختند .

 

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر