آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

افتخار آفرینی دو هنرمند اهرمی در اولین «هفت اقلیم هنر» استان بوشهر



اولین ((هفت اقلیم هنر)) استان بوشهر به همت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر شامگاه چهارشنبه نوزدهم اسفندماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی شهدای خلیج بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این آیین هنرمندان برتر فیلم، عکس، شعر و موسیقی استان بوشهر که در جشنواره سازمان بسیج هنرمندان بوشهر موفق به کسب مقام شده‌اند مورد تقدیر گرفتند.
راحیل شکوه بانوی شاعره اهرمی که عضو فعال انجمن شعر و ادب اهرم نیز می باشد، با موضوع شعر اانقلاب توانست مقام دوم جشنواره بسیج هنرمندان استان بوشهر را کسب نماید.
در این بخش سید محمد رضا هاشمی فرد از خورموج اول و اصغر اکبری از برازجان سوم شدند.
همچنین در این مراسم از غلامرضا فداکار عکاس اهرمی که در موضوع سبک زندگی اسلامی به مرحله نهایی راه یافته بود تقدیر گردید.
در این آیین هنرمندان برتر فیلم، عکس، شعر و موسیقی استان بوشهر که در جشنواره سازمان بسیج هنرمندان بوشهر موفق به کسب مقام شده‌اند مورد تقدیر گرفتند.
مصطفی مردانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در این آیین گفت: این نهاد فرهنگی هنری در سال جاری چندین جشنواره هنری را برگزار کرده است و اولین «هفت اقلیم هنر» استان بوشهر با هدف تجلیل از هنرمندان برتر این جشنواره‌ها و تقدیر از هنرمندانی که در جشنواره‌های بسیج هنرمندان استان بوشهر حضور داشته‌ و هنر خود را در راستای معرفی ارزش‌های والای هنر انقلاب نشان داده‌اند برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره‌های سومین دوسالانه استانی عکس بسیج هنرمندان، چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج (سکانس بیداری)، جشنواره استانی شعر بسیج هنرمندان در چهار فصل و اولین جشنواره استانی عکس قرآنی (نوای ملکوت) توسط سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برگزار شده است و در سال آینده نیز جشنواره ادبیات داستانی، تئاتر، هنرهای تجسمی و شعر نیز برگزار خواهد شد.
مردانی با اشاره به اینکه «هفت اقلیم هنر» با هدف تقدیر از هنرمندان برتر و موفق استان بوشهر برگزار می‌کند، تصریح کرد: هفت اقلیم هنر از برنامه‌های ثابت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در سال‌های آتی است.
به گزارش سیرنگ در اولین بخش تجلیل از برگزیدگان، هنرمندان برتر چهارمین جشنواره فیلم سازمان بسیج هنرمندان (سکانس بیداری) مورد تقدیر قرار گرفتند.
بنا به رأی هیئت داوران، صادق رسولی بخش فیلم داستانی برای کارگردانی فیلم کوتاه «هلهله جنگ»، محمدجواد حیدری در بخش فیلم مستند برای مستند «خواب‌های روشن»، حمید جمالی در بخش پویانمایی برای انیمیشن «پرواز ۶۵۵» به عنوان نفرات کارگردان‌های برتر این جشنواره معرفی شدند و تیام یابنده برای فیلم «رنگان ۹۹» و«حسن تقوایی» برای کارگردانی مستند «نقاشی ناتمام» مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش فیلمنامه نویسی مهدی تنگستانی با «رستگاری در ثانیه ۶۵» و آذین خیّر برای «دی رود» عناوین برگزیده به دست آوردند و مسعود کازرونی و بهنام پورشکیبا عناوین تصویربردار و تدوین گر برگزیده جشنواره را برای تصویربرداری و تدوین فیلم «هلهله جنگ» کسب کردند.
از سوی هیئت‌داوران، سپیده حجامی برای بازی در فیلم «هلهله جنگ» در بخش بازیگری زن و محمدمهدی مردانی در بخش بازیگری خردسال شایسته تقدیر معرفی شدند.
فیلم کوتاه داستانی «هلهله جنگ» از سوی هیئت داوران چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج به عنوان بهترین فیلم این جشنواره معرفی شد و «هلهله جنگ» به کارگردانی صادق رسولی با کسب پنج عنوان حضوری موفق و درخشان در جشنواره «سکانس بیداری» داشت.
گفتنی است سید رضا صافی، امیر کاویان پور، احسان عبدی پور داوری آثار چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج را به دبیری وحید خرد بر عهده داشتند.

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره عکس قرآنی استان بوشهر (نوای ملکوت) از دیگر بخش‌های «هفت اقلیم هنر» بود.
بنا به رأی هیئت داوران این جشنواره که با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ستاد جزء خوانی قرآن کریم برگزار شد، عباس حیدری، سعید طاهری پور، حسین استوار، محمد باطبی و محمد عبیدی هنرمندان برتر این جشنواره معرفی شدند.
به گزارش سیرنگ در ادامه این آیین نفرات برتر جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر مورد تقدیر گرفتند.
بنا بر اعلام هیئت داوران، گروه موسیقی «سجیل» به سرپرستی عبدالحسین مصدق زاده عنوان گروه برتر جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی را به دست آورد و حسن توزی و مصطفی گراشی به عنوان هنرمند برگزیده سوگواره «آیین‌های سوگ بر کرانه خلیج فارس» معرفی شدند.
در این بخش ساسان نوذری، کوروش حیدری، مبین آرمیون، عباس قاسمی، محمد ریاحی، امیر باغکی، محمود موجی، مهرداد خضری مورد تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر است محمد اسماعیل روشن روان دبیر و حسین لاله رخ دبیر اجرایی این جشنواره بودند.
معرفی برگزیدگان چهارمین فصل از جشنواره استانی شعر سازمان بسیج هنرمندان با موضوع شعر انقلاب در دیگر بخش‌های این جشنواره بود که در آن سید محمدرضا هاشمی فرد، راحیل شکوه و اصغر اکبری به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.
گفتنی است محمدرضا احمدی فر دبیر جشنواره شعر سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر بوده است و علی هوشمند، عبدالله رئیسی و حسین دارند داوری اشعار را بر عهده داشتند.
پایان بخش این آیین تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره دوسالانه عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر بود که در بخش سبک زندگی ایرانی – اسلامی و فعالیت های فردی و اجتماعی بسیجیان برگزار شد.
به گزارش سیرنگ فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیجیان، زینب عربی مقام برگزیده را کسب کرد و حمید علیزاده و موسی احمدی زاده عناوین دوم و سوم این بخش را به دست آورند و محمد صالحی نیا مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخش سبک زندگی ایرانی – اسلامی حسین استوار، زینب عربی و غلامرضا فداکار به ترتیب عناوین اول تا سوم این بخش را کسب کردند و عباس حیدری از سوی هیئت داوران مورد تقدیر قرار گرفت.
از سوی هیئت داوران از سجاد امیری، ابراهیم قهوه چی، غلامرضا فداکار، سید محمدجواد صدری، مریم یمین و رسول قاسمی به خاطر راه یابی آثار آنان به جشنواره نیز تقدیر شد.
به گزارش سیرنگ محمود صادقی دبیری سومین جشنواره دوسالانه عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر را بر عهده داشته است کریم فائقیان و علیرضا حسن زاده از هنرمندان هم استانی به همراه یک داور از سازمان بسیج هنرمندان کشور هیئت داوران این جشنواره بودند.
شایان ذکر است شعرخوانی غلامرضا ابراهیمی شاعر، منتقد هم استانی و از افتخار آفرینان بوشهری جشنواره های شعر آیینی کشور، تقدیر از خانواده هنرمند شهید هم استانی مصطفی انجم افروز و… از دیگر بخش‌های اولین «هفت اقلیم هنر» استان بوشهر بود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر