آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

هنرمندان تنگستانی “پرواز ملکوتی” را ترسیم کردند



تصاویر: نصرالله وسینه

همزمان با بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اهرم در مسابقه نقاشی و طراحی ” پرواز ملکوتی” به هنرنمایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تنگستان، در این مسابقه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار شد شرکت کنندگان در دو بخش کودکان ونوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند که در پایان در بخش بزرگسالان سمیرا رشیدی،عاطفه هوشنگی،سلیمه برقی نژاد و محدثه خودخروج به عنوان ۴ نفر برگزیده و در بخش کودک و نوجوان محمد سلامی ومائده و طاهره ستارزاده به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب شدند.

نرگس ماندگار مسئول انجمن هنرهای تجسمی اهرم در این رابطه گفت:در سال های گذشته این مسابقه با موضوع تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شد اما در رقابت امسال تصمیم گرفته شد تا شرکت کنندگان در بخش موضوعات مرتبط با حضرت امام (ره) به رقابت بپردازند که در همین راستا آثار خوبی از طرف هنرمندان شرکت کننده خلق گردید.وی در پایان از کلیه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر نمود.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر