آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

آغاز دوره آموزش بازیگری با تدریس استاد فرید میرشکار در اهرم



به همت انجمن هنرهای نمایشی اهرم و گروه تئاتر آریو تنگستان دوره آموزش بازیگری با تدریس استاد فرید میرشکار در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، در این دوره که از روز گذشته آغاز گردیده است مباحثی مانند “بیان” و “بدن” بازیگر و نیز “کنترل بازیگر بر حس” به هنرجویان آموزش داده می شود.

 به گفته محسن زنده بودی مسئول انجمن هنرهای نمایشی اهرم هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی هنرجویان نوپای تئاتر و دیگر هنرمندان این انجمن است چرا که این انجمن اعتقاد دارد آموزش علمی و اصولی مبانی مختلف بازیگری ، در دراز مدت تاثیرات بسیار خوبی در حوزه نمایش شهرستان تنگستان دارد.

 وی فرید میرشکار را یکی از بهترین مدرسین تئاتر استان بوشهر ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود هنرجویان و هنرمندان تئاتر اهرم از وجود این استاد ارزنده به خوبی بهره ببرند.

گفتنی است این دوره آموزشی روزهای چهرشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ الی ۱۹  ، به مدت سه ماه و تا پایان شهریور ماه در اهرم برگزار خواهد شد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر