آخرین مطالب ارسالی سایت
دوستان
برترین و مجبوب ترین مطالب
میهن نود | MihanNod.Ir
آنتی ویروس خود را برای همیشه آپدیت کنید
میهن نود ابزاری برای بروز رسانی آسان آنتی ویروس محبوب نود ۳۲ است . با استفاده از سرور آپدیت میهن نود و با یوزر و پسورد اختصاصی خود به راحتی می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به جستجو برای یوزر و پسوردهای روزانه آپدیت کنید
wWw.MihanNod.ir
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com
تبلیغات شما
تبلیغات شما در این مکان
YourSite.Com

” روایت یک اعتراف ” در اهرم به روی صحنه می رود



photo_2018-02-18_22-07-02

نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در گروه تئاتر آریو تنگستان در اهرم به روی صحنه می رود .

نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور به مدت ۵ شب و از دوم الی پنجم اسفندماه ساعت ۱۹:۳۰ در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه خواهد رفت .

در این نمایش که یکی از آثار برگزیده جهت ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین خلیج فارس یاسوج است ، صادق عالی ، فاطمه ارزنده ، امیر حسین قاسمی ، محمد بهروزی و حسن جمالی به عنوان بازیگران معلول و یونس رازقی پور ، سجاد سلیمانی ، مهسا خدری ، ابراهیم حیدری ، معصومه عالی به عنوان بازیگران همراه نقش آفرینی می کنند.

سعید گلچمن ( سرپرست گروه و طراح صحنه ) ، کریم مبارکی ، محمدرضا سلیمانی محسن قائد نیا (موسیقی) ، نوریه چوبک زن ( منشی صحنه )  ، علی عبدی ( طراح نور) و سمیه افروز (طراح لباس) فاطمه کاظمی نژاد ( طراح گریم) و مهرشاد علی نژاد (تدارکات ) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است گروه تئاتر آریو تنگستان تنها گروه تئاتر ثبت شده شهرستان تنگستان در طرح استقرار گروه های نمایشی سراسر کشور می باشد که در سال جاری ۳ اثر نمایشی  به نام های ” مده آ ” کار سعید گلچمن ، ” مصیبت های خانواده حسن صمصامی ” کار رضا باقری و ” روایت یک اعتراف ” را جهت اجراهای عمومی به روی صحنه برده است و به احتمال فراوان نمایش ” ماجراهای جنگل آمازون ” به کارگردانی یاسر رازقی پور را نیز در دهه دوم اسفندماه در اهرم اجرا خواهد کرد.

شما از این مطالب خوشتان می آید

ارسال نظر